O Nas

home Icon » Szkolenia » O Nas

Nasz zespół

Jacek Siwek

Ekspert z kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego. Certyfikowany administrator systemów Red Hat Linux (RHCSA), Audytor wiodący ISO/IEC 27001. Specjalista, praktyk w dziedzinie zarządzania ryzykiem (certyfikat MoR®) oraz zarządzania projektami informatycznymi (PRINCE2, Agile). Trener oraz autor szkoleń i warsztatów dla IOD. Czynny Inspektor Ochrony Danych w podmiotach komercyjnych oraz publicznych. Świadczy usługi eksperckie w obszarze bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych w branżach związanych m.in. z sektorem medycznym, administracją publiczną, organizacjami pozarządowymi, marketingiem, energetyką, nowymi technologiami i.i.n. Doradza zarówno podmiotom korporacyjnym jak i mikro i małym przedsiębiorcom. Posiada bardzo dobrą znajomość zagadnień związanych z informatyką śledczą i projektowaniem systemów IT. Kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobywał w trakcie prowadzenia dużych projektów wdrożeniowych.

Piotr Chałaszczyk

Ekspert ds. ochrony danych osobowych i informacji niejawnych. Absolwent Akademii Obrony Narodowej i Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Łączności. Czynny Inspektor Ochrony Danych oraz Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych zarówno w firmach z sektora prywatnego jak i instytucjach publicznych. Specjalista praktyk w zakresie bezpieczeństwa informacji, inżynier telekomunikacji i informatyki, trener – szkoleniowiec, autor praktycznych szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych. Od ponad 20 - lat z sukcesem tworzy systemy bezpieczeństwa w organizacjach. Posiada poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”. Doświadczenie zawodowe zarówno na stanowiskach specjalistycznych jak i kierowniczych zdobywał m.in. w Ministerstwie Obrony Narodowej i Wojskowym Szpitalu Klinicznym we Wrocławiu.

Agnieszka Taf

Kierownik Projektów Informatycznych, koordynator wdrożeń, audytor wewnętrzny normy ISO 27001. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych Cyberbezpieczeństwo i Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji na Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie. Posiada ponad 10 - letnie doświadczenie zawodowe w obszarze realizacji projektów IT dla podmiotów publicznych i komercyjnych - od szkoleń i wdrożeń systemów po zarządzanie zespołami, usługami IT(ITIL® Foundation), oraz projektami (PRINCE2® Practitioner, Agile). Od kilku lat związana jest również z projektami z obszaru ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji. Doradza organizacjom w zakresie zarządzania, cyfryzacji procesów oraz wdrażania i doskonalenia rozwiązań IT.

Ewa Kołodziejczyk

Doświadczony analityk, specjalista w praktycznym wykorzystywaniu norm i standardów wspierających warsztat metodyczno - narzędziowy na każdym etapie realizacji projektu IT. 20-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała poprzez opracowywanie i wdrażanie rozwiązań IT dla administracji publicznej, analizę i optymalizację procesów, zarządzanie wymaganiami, przygotowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Studium Wykonalności, nadzorowanie i prowadzenie szkoleń czy kontrolowanie dużych projektów informatycznych. Posiada certyfikat potwierdzający znajomość metodyki zarządzania projektami na poziomie PRINCE2® Practitioner oraz poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”. Ukończyła studia o kierunku Informatyka Stosowana na Uniwersytecie Ekonomicznym.

Sebastian Ślęczka

Ekspert z 10 letnim stażem w pracy jako Frontend Developer, w swojej karierze miał przyjemność pracować dla największych firm w Polsce i Europie. Doskonale wie jak wygląda praca zarówno jako freelancer oraz jako programista na etacie - tym zdalnym oraz stacjonarnym. Uwielbia dzielić się wiedzą jak i wspierać początkujących programistów.

Społeczeństwo informacyjne stawia nowe, bardzo wygórowane warunki dla podmiotów oferujących swoje usługi i produkty na otwartym rynku. Nasycenie konsumenta, potężna konkurencja nie tylko lokalna, ale też europejska znacząco podnosi poprzeczkę. Sprzedaż i promocja produktów może być obecnie prowadzona na gigantyczną skalę.  Użycie takich kanałów komunikacji jak social media czy telemarketing nie zawsze przynosi oczekiwane efekty. Nowe technologie sprawiają wrażenie przystępnych i powszechnych. Jednak ich użycie we właściwy sposób nie jest już tak oczywiste.

Administracja publiczna dużymi krokami, systematycznie zmierza do informatyzacji usług.  Sprawne korzystanie z narzędzi udostępnianych on-line staje się nie tylko przywilejem, ale koniecznością. 

Gąszcz nowych przepisów, regulacji i wymagań prawnych sprawia, że zarówno początkujący, jak i doświadczeni przedsiębiorcy muszą zachowywać stałą czujność i praktycznie bez przerwy monitorować stan swoich organizacji.

Pobieżne orientowanie się w tak złożonych zagadnieniach, które aktualnie tworzą codzienność każdego przedsiębiorcy, przestało być wystarczające. Tutaj pojawia się konieczność zaangażowanie wiedzy na poziomie eksperckim!

Czy wiesz, jak długo trwa znalezienie wiarygodnej informacji w Internecie? 

Miarą użyteczności i wiarygodności informacji jest subiektywna ocena. Ocena ta może się różnić w zależności od naszych kompetencji. Decyzja o tym, czy wykorzystać informację, bez żadnych podstaw merytorycznych jest niemożliwa. Więc tak, początki w każdej dziedzinie są bardzo trudne. Znalezienie wiarygodnej i użytecznej dla nas informacji może nie nastąpić nigdy.

Pozwól, że przynajmniej tutaj, ułatwiamy Twoje życie. Dostarczamy zweryfikowaną, aktualną i gotową do wykorzystania wiedzę ekspercką. To kluczowa wartość dla Twojego biznesu, kariery i działania.

Tam, gdzie potrzebujesz natychmiastowego działania, oferujemy szerokie spektrum usług.

Szanujemy Twój czas i pieniądze. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania. Proces zakupu naszych usług jest w pełni zautomatyzowany i dostępny on-line. Wprowadziliśmy mechanizm płatności elektronicznej. Rezerwacja miejsca na wybranym szkoleniu i uzyskanie faktury VAT to kwestia minut! 

Pomożemy na każdym etapie uzyskania dofinansowania.

Dlaczego Centrum Edukacji Gospodarczej?

Połączenie pasji, wiedzy i doświadczenia zdobywanego przez kilkanaście lat pracy pozwoliło nam zgromadzić zespół wyjątkowych ekspertów. Ich zaangażowanie stanowi odpowiedź na potrzebę Klientów. Potrzebę rzetelności, autentyczności i wysokiej jakości świadczonych usług, które w gąszczu różnorodnych ofert na rynku stają się rzadkością.

Zapraszamy do Centrum Edukacji Gospodarczej. Miejsca, gdzie dzielimy się praktyczną wiedzą, tworząc przestrzeń rozwoju kompetencji.

Zespół Centrum Edukacji Gospodarczej.